21 November 2012

Different people, different attitute.

Assalamualaikum & Salam sejahtera :)


Dah menjadi rutin harian aku bukak youtube pagi-pagi lepastu karaoke sorang-sorang. (buat mini concert sendiri) Macamlah suara dia tu sedap sangat ennn :'> Mungkin tahap kebosanan yang melampau ataupun ini adalah bakat terpendam aku. haha Perkara seperti ini obviously akan berlaku kepada budak sekolah macam aku ni bila cuti sekolah. mungkin aku sorang je kot Ya, obviously.

It's okay, biarkan. Asalkan apa yang kita buat ni tak over. Lain orang, lain perangainya kan. Masing-masing ada personalitinya yang tersendiri. Setiap orang ada ego tersendiri, ada tahap kesabaran tersendiri. And tak semua orang boleh tahan dengan sikap kita. Ada je nak dengi. Tak semua orang boleh faham dengan apa yang kita buat. Ada je nak komen. Susah ada orang macam ni. Like seriously. Tak boleh tengok orang bahagia langsung.

Jadi apa yang kita perlu buat is nothing. Biarkan kita dengan hidup kita. Biarkan orang tu nak kacau kita dengan apa yang kita buat. Dengan apa yang kita ada. Lama-lama dia akan bosan juga tu. Biarkan apa orang nak cakap, janji kita happy buat kerja sendiri :')

Harap korang fahamlah ye. Ayat aku memang tunggang-langgang sikit. :)

1 comment:

said...

Lol, Sandeul ;~; Musim cuti sekolah jadi masa untuk semua orang mengasah bakat yang terendam ._.