27 October 2012

Begin again.

Assalamualaikum & selamat sejahtera :)

PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis. PMR dah habis.

"Status yang sepatutnya seminggu lepas aku update"



Alhamdulillah. Peperiksaan yang selama ni aku nanti-nantikan tipu je tu telah pun tamat. Dalam masa 5 hari peperiksaan tu berjalan, aku dapat jawab dengan bahagia. Aku harap sangat dapat keputusan yang cemerlang. 9A? InsyaAllah. Tapi aku tak sure Sejarah. Ergh, no no. Think positive. Aku boleh je dapat A. Ataupun B. Ahh, tak payahlah nak fikir-fikir semua ni. Bak kata omputeh "Let bygone be bygone". Kan? Entah betul ke tidak ye kan ajelah. Mwehehe

Plot cerita tahun ni taklah menarik mana. U know, PMR. Bebudak Form 3 kena penyeksaan 9 bulan. Penyeksaanlah sangat. Kelas tambahan petang. Kelas tambahan malam. Tusyen Sabtu. Program Kecemerlanan Akademik. Intensive Care & Coaching. Mukhayyam. Dan banyak lagi. Tapi program macam ni lah yang membantu aku dari tak pandai nak jawab Maths problem, and sekarang boleh jawab *bangga* Thanks cikgu sebab ajar saya :-*

Masalah datang. Masalah pergi. Masalah timbul. Masalah hilang. Itulah kehidupan. Aku lama-lama dah biasa pulak dengan benda-benda macam ni. Tapi bodoh jugak aku, kadang-kadang tak reti nak settlekan *marah diri sendiri* And yeah, benda macam nilah yang ajar aku tentang hidup. Kadang kita dekat atas, kadang kita dekat bawah. Macam roda. Ingat, Allah S.W.T sengaja beri kita dugaan, untuk uji kita, bukan untuk susahkan kita.

Sekolah? Dah lama aku lupakan *gelak kejam* Dalam seminggu ni aku tak pergi sekolah pun. Duduk dekat rumah rasa macam penganggur terhormat pulak.  Bukan apa, kalau pergi pun bosan. Ada buat lawatan, tapi cancel last minute. Tapi aku tak datang 3 hari je. Sebab Khamis & Jumaat cuti. Ohh ya, Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha. Jom makan lembu ramai-ramai moooww~

Great. Add Maths. (x)

Ironicly, it's true. (x)



Rasanya tak ada apa-apa lagi nak taip. Till then, bai.
Anndd, thanks kepada sesiapa yang masih lagi baca blog ni :)
Ayat tunggang-langgang. Maklumlah lama tak blogging ~
Title entry macam tak kena. 'Mula semula'. Ada lah kena sikit-sikit. Lagu baru Taylor Swift. Begin Again. 

7 comments:

said...

tersangatlah best lagu baru taylor swift. haha. woo.. dia dah habih pmr. hope dik dpt result yg cemerlang. akak tgh bersedia hadapi spm. :)

said...

@kusyi, Begin Again <-- lagu peberet :D Amin. Good luck ya kak for SPM. All the best ;)

said...

alolo , masih muda lagi . PMR tu nothing tau , SPM tu la anak tangga bagi segalanya . all da best for result and SPM in the future . terasa tua bila dtg blog ni , sob sob :P tapi I follow you sbb blog cantik , yeahh !!

said...

@azlizaASRI, PMR tu nothing? ohyeke. tapi sekurang2nya PMR menentukan aliran kann? SPM lah yg menentukan segalanya. hee~ terasa tua? takpe muda kan. :D thanks follow. blog cantik? *kembang*

said...

Lols. Dah lama tak baca blog dia :3 *ayatgedik* =.="

said...

@faten, hee~ :)

said...

Hee ! Yeay ! PmR Is Over!