06 January 2012

2012. School. Form3. PMR.

Asssalamualaikum semua :)


ehemm *buat-buat batuk* dah lama tak 'kemas-kini' blog ni. habis tunggang-langgang + bersepah dah semuanya. soooooo sorry okayy? salahkan siapaaa? salahkan tuan punya blog *muka sedih bajet cute* sebenarnya tak ada idea nak update apa. aisehmenn, tengok tu. last update pun TAHUN LEPAS!?

so, how's your first week of school? okay tak? best tak? cikgu bagi banyak kerja sekolah tak? for me, so-so je lah sebab tak dapat nak selesa kan diri. yelah kan, first day of school aku rasa awkward. entah mengapa. tu bagi aku jelah. tahun nie aku masuk kelas ke-empat. jatuh mendadak dengan dua anak tangga daripada anak tangga kedua yang aku daki tahun lepas. cehh ayat kau.


salah satu benda yang aku really-really tak suka bila start sekolah adalah the Perhimpunan Rasmi Sekolah. tu okay lagi, part yang bila nak beratur tulah kan. semua nak beratur dekat depan, sorang pun tak nak beratur dekat belakang. so, bila time nak beratur je mesti nak berebut. then, bila perhimpunan dah start, pengawas cakap "dipersilakan cikgu *insert teacher's name* untuk memberikan sepatah dua kata" padahal.... berjuta-juta patah katah cikgu tu bagi. how sad things are . . .

school uniform pulak aku pakai baju kain dia jenis yang licin tu. selesa je pakai. tak berpeluh pun. yang penting, ketiak tak basah. HAHHA :> LOL merepek ahh. more funny thing, jenama dia 'Disiplin'. kononnya bila pakai terus jadi pelajar yang berdisiplin lah tu kan. facts, rekod aku still bersih lagi. tak pernah terima pun borang kuning, merah, hijau, kelabu asap tu semua ^^V saya kann pelajar yang baikkkk :D

cikgu pulak yang ajar aku tahun nie okay lah. takde yang garang-garang. semuanya alim je yang ajar aku. HAHAHA certain students nak cikgu yang garang kan ajar dyorang. lebih-lebih lagi tahun nie PMR. bagi aku, no way! dah laa aku duduk depaaaaaannn sekali. walaupun datang lambat. ingat kan nak pilih tempat datang awal macam tahun lepas. rupanya..hampehh.

sejarah persekolahan aku duduk depan dalam kelas. aisehh tapi takpa lah kan. maybe ada hikmah nye tu aku dapat straight A PMR nanti. AMINNNNNN~ yelah, ilmu banyak masuk sebab duduk depan. kejap, siapa eh yang duduk sebelah aku? oh yaa, budak kelas pertama tahun lepas. boleh lah dia turunkan serba sedikit ilmu dia dekat aku. huff, bertambahlah chance aku dapat 9A!

amboii~ dah macam karangan tidak melebihi 24356794 patah perkataan dah entry nie, till here then, Au Revoir, lecteurs




7 comments:

Anonymous said...

wahh .. Form 3 ,, Gud luck PMR yaw .. Straight A in hand boy ^.^ btw ,, we're the same age ! Yaii ! >.<

said...

Over gila barbie patah perkataan dalam karangan yang tercipta ni T.T

said...

@Leeza yup, good luck to you too :)
@Nana haha. over ke?

said...

gud luck on ur pmr .

said...

samelaaa kiteeee, 9 subjek jugak PMR tahun niii. Good Luck yawww. ;)

said...

@sepet, thanks ^^
@sab, hey, thanks :) good luck to you too ;D *dah la birthday sama xD

said...

Saya pun tak suka perhimpunan rasmi ! kononnya sepatah dua kata padahal -.- hampehh :D tahun depan saya kan jdi mangsa PMR hahahaha LOL