01 December 2011

Goodbye November. Hello December!

Assalamualaikum and Hello :)

Tumblr_lvhmp8roly1qi0gh6o1_500_large

heyy, November telah pun meninggalkan kita. eee~ sedihnya. banyak kenangan manihh dalam bulan November tuu~ espesyelli, 25 November lah kan. hehe :) ramai orang wishh saya. senyum pisang sampai ke telinga dari pagi sampai ke malam. wuwuwu~ i'm gonna mishh November for this year. tahun depan kita jumpa lagi keyh, November. wahh, kalau November tahun depan mesti saya dah habis itu exam PMR kan? and cuti sekolah pulak tu. yeahh, freedom for mehh.


V B E R  R ♥  

so, November dah tinggalkan kita. buat laluan kepada December. saya harapkan yang terbaik untuk bulan December nie. oh, apa ye yang berlaku pada bulan nie nanti. i wish for a better ending for this year. korang pun mengharap benda yang sama jugak kan :3 hmm, esok saya ikut rombongan apetah dengan ibu saya pergi somewhere dekat Malaysia nie. LOL takdelah. dekat Kelantan sane. sebenarnya saya taknak ikut. lagipun Kelantan banjir kan? tapi disebabkan ibu saya suruh angkatkan barang nanti. saya pun ikut lah kan *anak mitahali okayy :3*


then, seminggu lepas tu. me with the whole family pergi Langkawi. wuuuhoo~ sekurang-kurang nye adelah kan aktiviti dekat sana. pergi naik flight. selesa sikit lah kan. hee~  btw, kitorang pergi sana sebab nak tengok LIMA (Langkawi International Maritime and Aerospace Exhibition) lepas tu pergi shopping coklat kot. hehe~ can't wait can't wait can't wait.

oh, sekarang bulan December kan? apakata kita dengar lagu Taylor Swift nie. Back To December :)


click the play button ^^
till here then, guys ♥ 
byee :)

7 comments:

said...

Wahhh , nak pergi melancong ye . Nk ikutlah . Duduk dekat tayar kapal terbang :D

said...

I went to Kelantan past few days. Part yang teruk banjir dekat Rantau Abang je. Kota Bharu dan lain-lain tak banjir kot.

said...

Afiq......wa ko jalan sakan yer.......jgn luper aq......tenggok LIMA....akk sedare aq pon pgi gak.....anyway untung giler ko.... :p
#jelez aq

said...

@Hanis Nizam haha. jom ikut sekali :) duduk dkt tayar kapal terbang tu tambang free kott xD

said...

@Shila Adnanoh, okay. thanks for the info :) maybe tak pergi Rantau Abang kot. will inform this to my mother.

said...

@bdakkacamatauntung? eleh. kau dgn Samsung Galaxy Tab kau tu ape? xD btw, nape tak ikut akak kau sekali?

said...

Nak ikot nak ikot boleh ? HEHE ;D . Kasihan kat saya auw , tak boleh jejalan memana lagi auw . Jealousnyaa :3