05 December 2011

Alhamdulillah :) Saya Menang Contest Tu!

Assalamualaikum semua :)

Tumblr_lvphexi4mm1qdqetto1_500_large

So, how's your day? was is great? yahh, me too :) saya baru balik dari Kelantan pukul 1.30 pagi tadi. sampai rumah je terus serbu bilik tidur. HAHHA! nampak sangat penat kan? overall, best lah jugak pergi Kelantan. banjir dekat Rantau Abang dah surut. so, boleh lah pergi sana. then, kitorang pergi tengok Pantai Cahaya Bulan. pergi mandi pantai LOL nampak benor nipunya. P.C.B. tak boleh mandi katanya. sebab ombak dye kuat. tapi best lah jalan-jalan dekat tepi pantai tu. angin main tiup-tiup dekat badan kita. wuhoo ~ best gilaa.

167606_482047446541_691666541_6423860_7772332_n_large

tapi, harini saya bukanlah nak update pasal rombongan ne. hee~ korang semua pun dah tahu kan bila baca tajuk entry kali nie? yup yup, blog nie telah dinobatkan sebagai First Place dalam Contest Tema Blog Paling Unique by Ziera Sharplet! seriously, happy gilaa sekarang nie. saya tak expect pun nak menang contest tu. saya join pun sebab saya tertarik dengan hadiah dye.

dear baju, you will be MINE xD

nie gambar hadiah nya. it's a baju right? hee~ saya dah PM kak Ziera alamat & no. phone.  ngeee~ tak sabar nak tunggu abang posmen datang ketuk pintu rumah bagi baju nehh xP erm, nak cerita apa lagi eh? sampai di sini sajelah :)
bye, readers :D

can't wait for this Jumaat. LANGKAWI, i'm comingg xD

4 comments:

said...

dr KEL? asal x bgtaw. law x blh sent dr tgn to tgn. hhak :D

said...

@ziera sharplet ♥ lah, org Kelantan rupenya. tulah, nape tak bgtau awal2. boleh singgah rumah amek hadiah xD

said...

Afiq nak pegi langkawi jumaat ni? izzat pergi Sabtu ni XD

said...

@Izzat ELFish yup yup :) wahh, nnt boleh lah jumpe xD btw, tengok LIMA jugak ke Izzat?