13 November 2011

The Time is Always Moving and Moving

Follow LITTLEMISS-INSPIRED♥  for your daily source of kawaii images!


Assalamualaikum and Hi everiwann ^,^

actually, i'm like more to the laziness to post something or any updates in this blog. tapi nasib baik semalam idea mencurah-curah nak edit blog nie. for those who doesn't know that i'm a blogger yang gila-gila bab edit blog tapi bila bab entry malas gila nak update. mwhehe ~

kayy, log in je Facebook terus ade cerita pasal Greyson Chance. ehemm ~ nie mesti pasal AIM semalam kan? tulah, orang suruh baca entry nie tak nak :P kan dah terkejut beruk. LOLz saya yakin mesti ade yang tengok ulangan AIM 18 tadi xD

okay, as u'ol know , esok exam terbesar bagi bebudak SPM akan bermula. so, good luck to the 94's for your big exam. jawab exam tu leklok tau. banggakan sekolah, banggakan keluarga ^^ esok Form 1 dengan Form 2 cuti sampai hari Selasa je.

hari jumaat haritu dah dapt slip keputusan dah. tak dapat banyak sangat A . and, alhamdulillah takde yang gagal :) tahun depan kene pursuit banyak A nie. maklumlah CANDIDATE PMR 2012 !! haihh, secaa realitinya, saya tidak bersedia nak masuk ke alam Form 3. seriously TAKK. tapi nak buat macam mane kan. the time is always moving and moving . untuk itu , saya telah mengatur kan beberapa strategi-strategi untuk tahun depan. antaranya ialah MASUK ASRAMA !! 


Follow LITTLEMISS-INSPIRED♥  for your daily source of kawaii images!

grr ~ memang mintak dijauhkan lah masuk asrama tu. tapi untuk mase depan aku jugakk. nanti kalau ade yang gagal merana lah macam entry yang nie. tahu depan good news jugak lah sebab saya dah buat analisis bahawa ramai budak luar Form 2 masuk asrama tahun depan termasuk lah si Hamizan. semoga tahun depan kita satu kelas !! :3

sampai sekarang saya tak percaya yang tahun depan saya masuk Form 3 0.o

8 comments:

said...

like ya said,time is always moving and moving btw kita sama,suka edit tak suka post

said...

sampai sekarang saya tak percaya yang tahun depan saya masuk Form 5 0.o

said...

Alah takcool ah camni ! Aku takde geng ah nak update blog selalu . Semua nak duk hostel . Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , sedih -,-

said...

@Han Hanan hee ~ selalunya mcm tu lah kan ^^,

said...

@Hanis Nizam the time is always moving and moving kann :)

said...

@Anis Amira alololo ~ chiann dye :P takpe, aku mungkin masuk lambat kot.

said...

@Anis Amira weyy bdak asrama ade cc lah weyy....cam mozac palk
# anis jgn marah :P

Anonymous said...

rasa macam nak gila bila fikirtahun depan naik form 3 ;) harharhar