27 November 2011

OUTDATED! eh, UPDATED!

Assalamualaikum and hello bloggers
biasanya kalau saya dah buat new post, seminngu lepas tu saya akan buat new post lagi. hebat kan? kesian blog nie. *FOREVER ALONE* gituu.


kepada sesiapa yang nak tahu, semalam punye semalam adalah birthday saya. 25th November . happy birthday to me :) tepat jam 12.00 tengah malam barulah lena sikit tidur. HAHA k, dengan ini saya ingin mengucapkan mekaseh kepada sesiapa yang wish saya pada haritu tu, tak kesah la pakai mulut ke, pakai fesbuk ke, pakai FB ke, pakai PestBook ke. saya ucapkan mekaseh banyak-banyak. LOTSOFLOVE for you, muahhh :*

i'm officially a 14 years old now. it's just a small count of number hokeyy. sila jangan pertikaikan. mwehehe~ 


byythewayy, i think i wanna makeover my blog's design. nampak biasa je kan blog nie. haihh, cemane lah nak menang contest kannn.... :3 (for contest yang hadiah dye gempak-gempak je ah yang aku join kan) tapi masalah nye ilham edit blog tu tada marii, so, tangguh kan dulu ~