26 October 2011

FREEBIES ; Header

Follow LITTLEMISS-INSPIRED♥  for your daily source of kawaii images!

Assalamualaikum semua :)

harini nak buat freebies header untuk korang semua. hehe as requested okay. kalau nak guna, guna lah. memang khas untuk korang semua xD here we go ;

 
 
 
 

jangan malu jangan segan nak guna. mwehehe xP btw, semua nya dalam format PNG width: 800px . boleh resize sendiri ikut width blog korang. yang kosong tu korang boleh edit letak nama or nama blog :) have fun !

DAY BY DAY, I FEEL ANNOYED WITH THAT TAGGING GAME. 
ramai seyy yang tag akuu -,- insyaAllah saya akan try jawab.

29 comments:

said...

aku ambil k? thank:)

said...

Hee , Ambil yg tak ada tulisan tuh XP haha. THankss <3

said...

yeah afiq.......aq pon same.....annoyed sgt game tu......strees giler aq......wey.....aq ske header yg last tu......nk amik buat kenangan boley ?

said...

Saya ambil XD

said...

Comelnye header awak buat .

said...

@j-yung amek ah. welcome ^^

said...

@Leha♥ welcome ^^

said...

@bdakkacamata tu ah kan? dah mcm fobia je bila ade org tulis dkt Shoutbox - 'anda di tag' xD wahh, siap nak buat kenangan. hehe ~ amek lah. :)

said...

@syafiah silakan :)

said...

@Hanis Nizam thanks :) ameklah, jgn segan LOL

said...

nice lah header afiq :)..heh kan dh kata nak guna SAYA sebagai ganti nama sebab URL.HAHA lupa ah tu

said...

Saya ambil satu tau <3 Thanks!!!

said...

take one! boleh?

said...

Wush, take bro! xP

said...

@Han Hanan haha xD kadang2 tersasul jugak ah tu ~

said...

@Eyra wc ^^

said...

@Farzana Azhar boleh :)

said...

@By Syahidaa okayy xD

said...

Cantik :D Comel jee :)

said...

@Syiqin Marcella mwehehe xD

said...

comel..kt amik satu :)

said...

Saya ambil

said...

SAYA AMBIL YE.

said...

amek okay :)

said...

akak amek satu yer..thanks :)

said...

@♛ NazirahMoktar ♛ okayy :)

said...

@Sya_Allisya ye ~ ameklah :)

said...

@nadirah atiqah okayy ^^

Anonymous said...

nak amik satu yaa.